Lembra a primeira vez que tentaches namorar alguén, lembra como tentaches chamar a súa atención, a necesidade horrorosa de deixar de ser un vulto na multitude para converterte nesa persoa única, e que te mire. Que me mire xa! Os métodos que puxeches en xogo, as túas tácticas habían ser bastante parecidas ás estratexias que empregan cada día os publicitarios para conseguir que poñamos os ollos, e a intención, no que nos ofrecen. Ao cabo, non paga a pena disimular, ti tamén querías vender a moto, non si?
Nos últimos anos o mundo da publicidade abriuse a novos espazos e múltiples posibilidades audiovisuais, e nesa apertura cambiaron as formas de dialogar e interactuar co público, como tamén os principios e as estratexias. Canda a imaxe e o son, a linguaxe é o piar de calquera campaña de promoción, e amosa neste ámbito unha face particular, o que se coñece como linguaxe publicitaria.
Para este Setestrelo escollemos sete verbos que falan doutros tantos recursos imprescindibles da publicidade, coñecidos desde sempre, e que aínda agora, en plena metamorfose da mercadotecnia, continúan a ser válidos baixo novos enfoques. Porque coñecer os trucos da linguaxe publicitaria sempre é bo para poder escoller ben. Do mesmo xeito poderíamos ter aforrado máis dun desgusto de saberlle as maneiras a aquel, ou aquela, que ao final mirou para nós… Ai!